Na této stránce najdete pokyny k přijímacím testům pro obory informační technologie a kybernetická bezpečnost.
Online workshop k přípravě portfolia proběhl 9.2. od 15:00 – záznam je možné shlédnout do 1.3. ZDE.
Online workshop k přihláškám proběhl 10.2. od 16:00 – záznam je možné shlédnout do 1.3. ZDE.
Termíny online workshopů k přijímacímu testu IT:
(Workshopy na sebe nenavazují, všechny probírají to samé)
Středa 10.2. od 14:00Čtvrtek 18.2. od 14:00- Pátek 26.2. od 14:00
Proběhnou na MS Teams. Odkaz k přihlášení bude zveřejněn zde, vždy cca 60 minut před zahájením.
Termíny online workshopů k přijímacímu testu KB:
(Workshopy na sebe navazují)
Čtvrtek 25.2. 2021 od 17h– Seznámení a úvod- Velice se omlouváme, došlo k nesouladu našeho interního systému projektového řízení s databází webu školy. Workshop se uskuteční v PÁTEK 26.2. 2021 od 17h. Workshop bude výjimečně nahráván, tak aby jej stihli i Ti, kteří se nebudou moci zúčastnit, neboť počítali se čtvrtkem.
- Pátek 5.3.2021 od 17h – Netiketa
- Pátek 12.3. 2021 od 17h – Základy práce v terminálu
- Sobota 13.3. 2021 od 17h – Základy sítí
- Pátek 26.3. 2021 od 17h – Základní a starověká kryptografie
Proběhnou na Discord. Odkaz k přihlášení bude zveřejněn zde.
Test studijních předpokladů
ke středoškolskému studiu oboru Informační technologie (TSP IT)
Test studijních předpokladů ke středoškolskému studiu oboru IT testuje základní dovednosti a schopnosti pro úspěšné studium oboru IT na Smíchovské střední průmyslové škole a gymnáziu. Nejde o výhradně znalostí test, při řešení úloh může žák vycházet jak z informací v zadání, tak z vlastních znalostí. V naší škole věříme, že logické uvažovaní, schopnost pochopit odborný text a schopnost novou informaci využít k řešení úkolu, jsou podmínky, které uchazeče s předpoklady ke studiu definují lépe než množství tvrdých znalostí, které se mění neuvěřitelným tempem a jsou v reálném světě vzdálené jen několik sekund v internetu. Teoreticky tak může uchazeč v našem testu zodpovědět všechny otázky správně, čistě jen na základě informací poskytnutých přímo v zadání. Díky tomu mají jistý bonus i ti studenti, kteří již mají jisté znalosti z oboru, neboť stráví méně času studiem otázek. Test je proto objektivnější – jeho výsledek nezáleží pouze na tom, jak kvalitní základní školu, kdo navštěvoval. Důležitou roli hraje i omezený čas na řešení.